artist
Our website uses cookies to improve your experience. Learn more about: Cookie Policy
visibility_offDisable flashes
titleMark headings
settingsBackground Color
zoom_outZoom out
zoom_inZoom in
remove_circle_outlineDecrease font
add_circle_outlineIncrease font
spellcheckReadable font
brightness_highBright contrast
brightness_lowDark contrast
format_underlinedUnderline links
font_downloadMark links
איש של אור,
הבית עבר כאן רק במקרה.
גם הפרח.
[מי שיילך אחרון שיסגור את האור בבקשה או את החלון.]
נפלא.
ותגידי, בא לך לכתוב מה עומד מאחורי היפנית
אני לא מבין כלום מהתמונה .היא במצב אובר חשיפה .לא נעים לי להביט בה .קבלי זאת ברמת הביקורת הענינית ולא משהו אישי
דייב, תודה 🙂
אני אנסה לנסח הסבר, עוד לא.
ומעיין: תודה על הביקורת הכנה.
אני בטח לא אתווכח עם התחושה הלא נעימה שהצילום הזה העביר לך.
מה שכן, אני מודעת לחשיפת היתר. הייתה לי כוונה כזו, וזו לא טעות.
אלי,
שילוב הצבעים מאד מאד נעים ומרתק. תגידי משהו על האור הלבן?
מאד יפה. ועדין ורגיש.
האובר חשיפה הופכת את הצילום כמעט לציור אימפרסיוניסטי.
אובר חשיפה לאחרונה מאד מאעסיק ומושך אותי בצילום, גם בציור, אולי בגלל ששפע הצבעוניות היום יומית בכל מדיה אפשרית, מאסתי בו.
באובר חשיפה, התמונה/צילום הופכים כמעט למנוכרומטיים, מינימליסטים.
אני נמשכת לאור המסמא את העיניים. כמו שפע אור של שמש ענקית שעומד ביני לבין האימג’ ומתרגם לי אותו.
אולי קשור הדבר גם לתחשוה שבשנים האחרונות אור השמש, חזק יותר (כל תופעת החור באוזון והשינויים האקלימיים הדרסטיים שאנו חווים)