בגלריה גו’לי מ (שעברה לחלל חדש) מוצגת תערוכה של הצלם הגרמני מייקל ווסלי.
בתערוכה מוצגים צילומים מסדרות שונות: Ostdeutsche landscape ,
Longtime Exposures– Single Projects ו N. Y Art Open Shutter-Museum of Modern
ווסלי עושה שימוש בטכניקה צילומית מאוד מעניינת: חשיפות ארוכות, ארוכות מאוד: עד 3 שנים.
אורך החשיפה של הצילום נקבע על ידי משך הפעולה או האירוע אותו הוא מצלם.
Michael Wesely ©
בסדרה Open Shutter תיעד ווסלי את עבודות השיפוץ של המוזיאון לאמנות מודרנית בניו-יורק, עבודות שנמשכו כשנתיים.
הרבה אנשים חלפו מול המצלמה, אך הנוכחות שלהם לא נראית בצילומים: מה שנרשם על הצילום הוא השינוי שהתרחש במבנה, ללא האנשים שהסתובבו שם.
Michael Wesely©
בסדרה Longtime Exposures- Single Projects צילומים המתעדים התרחשות אורבנית, טוואי של מבנה ושל עיר. המבנים והמרחב העירוני הם רק מסגרת של.
הסיפור שמספר ווסלי הוא סיפור על זמן, על חוויית הזמן, על מה שנוכח ומה שלא כאשר הזמן חולף.
Michael Wesely©
בסדרה Ostdeutsche landscape (נוף מזרח גרמניה) הופך ווסלי את נוף מזרח גרמניה לנוף של דימויים מופשטים.
בצילומים של ווסלי אפשר לראות את התפתחות התנועה, רצף שהמצלמה יכולה לקלוט כאשר היא נותרת פתוחה, אבל העין האנושית לא מסוגלת לראות. הצילומים רצופים בדימויים של רוחות רפאים, בבואות של העבר וההווה שהתקבעו על סרט הצילום.
Michael Wesely©
שאלת הזמן, היכולת (או חוסר היכולת) של האדם לקלוט אותו, לראות אותו מתפתח ומתמתח מול העיניים, היא שאלה שנשאלת, שנשאלה ובטוח תשאל תמיד.
בעבודותיו של ווסלי השאלה הזו מתחדדת ועולה ומעניינת במיוחד – התשובה שהמצלמה של ווסלי מעניקה.
מייקל ווסלי עובד ומתגורר בברלין, עבודותיו הוצגו ומוצגות ברחבי העולם.