את מורן קליגר ביקרתי בסטודיו שלה כשצילמתי אותה לתערוכה שלי “בית מלאכתָּהּ“.
רציתי לצלם אותה לתערוכה כי אהבתי את העבודות שלה, מאוד.
לא ידעתי עד כמה מורן צעירה. זו הייתה הפתעה נעימה ומרגשת ממש.
העבודה האמנותית של מורן בוגרת, ממוקדת, עמוקה ואינטליגנטית.
יש לה כתב יד ברור, מפתיע בורסטיליות וביצירתיות שלו.
העבודות של מורן בתערוכה “קין” שמוצגת בגלריה נגא נהדרות.
עמדתי הרבה זמן מול כל דימוי, מתקרבת ומגלה עוד פרט, עוד סימן, עוד עקבות.
לא רציתי לצאת משם. רציתי להשאר עוד ועוד בעולם המופלא הזה של מורן.
אני רוצה להגיד כמה מילים על ההצבה בחלל.
בספרדית יש מילה, impecable שהתרגום המילולי הוא “ללא דופי”.
אני מרגישה שהתרגום שלה לעברית לא מתאר בצורה מושלמת את התחושה שהייתה לי כששהיתי בחלל:
ללא דופי, אבל גם יפה, נקי, ללא טעויות, ללא פגמים.
האוצרות של סאלי הפטל נווה בתערוכה של מורן קליגר היא כזו, impecable: פשוטה וחכמה,
נותנת את כל הכבוד והמקום לדימויים, יוצרת את האוירה שמשלימה אותם, מתאימה באופן מושלם
לסגנון ולנושא.
רוצו לראות לפני שהתערוכה תרד.